Wall of fame

Pages

Hejssan!

Juuh elikkäs. Hei, olen Heli! Olen ex-turkulainen, nykyinen tamperelainen. Opiskelen parhaillaan maskeeraajaksi. Päätin tehdä blogin, koska tervitsen paikan minne floodata kaiken kauneus&meikkijutut. Mun tärkeimmät inspiraation lähteet on aasialainen kauneudenhoito, kpop, drag queenit, cosplay, fantasia ja euroviisut (eli toisin sanoen glitter, glitter ja glitter).

En ole kovin hyvä kirjoittamaan, mutta koitan tehdä parhaani. 
Ajattelin näin alkuun tehdä suomeksi, en tiedä jos päädyn kirjoittamaan myös englanniksi. Sen näkee sitten :D En varmaan onnistu tekemään tänne viikottain postausta, mutta koitan tehdä ainakin 2x kk jotakin päivitystä, esim. mitä koulussa tapahtuu, mitä oon oppinu ja mitä oon tehny. Voin luvata paljon finglishiä, koska joskus on vaan liian vaikea kuvata suomeksi just sitä tiettyä asiaa.

Tämä postaus on lähinnä antamassa osviittaa, mitä on luvassa. Lisäksi se auttaa mua, kun koitan selvittää miten saan tästä blogista siedettävämmän näköisen :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti