Wall of fame

Pages

Halloweenista joulun odotukseen 🎃🎅

Hei vaan hei! Aika on lentĂ€nyt kuin siivillĂ€ ja olen ollut hipihiljaa koko lokakuun. Koulussa on pitĂ€nyt jo alkumetreillĂ€ kiirettĂ€ ja en ole ehtinyt juurikaan panostaa bloggailuun. EhkĂ€ suurin muutos nĂ€ihin asioihin liittyen on, ettĂ€ erotin Instagramissa oman ja meikki-tilini. Nyt siis mun  meikki/kynsi/kauneus-juttuja voi seurata @helimua -tililtĂ€! @Helisoo jÀÀ mun normoelĂ€mĂ€-tiliksi, jonne tulee varmaan kuvia opiskelijan elĂ€mĂ€stĂ€ ja muista harrastuksista.

Syksyn aikana inspiroiduin ruskasta ja pÀÀtin pitkÀstÀ aikaa laittaa kynnet kuosiin! Usein mulla on vain yksivÀrinen lakkaus, mutta nyt teki mieli pÀÀstÀ taiteilemaan. Tuotos oli mielestÀni onnistunut ja syksyinen. Halloween tulikin niin noepasti, etten ehtinyt tehdÀ niihin teemakynsiÀ. nyt tÀhtÀimessÀ edes itsenÀisyyspÀivÀ- ja joulukynnet.


Kynsien sijaan ehdin tehdÀ parikin halloween-lookia. Oikeastaan kolme, mutta perhos-meikistÀni ei taida olla kuvaa. Halloweenin ekana viikonloppuna olin yksisarvinen. PÀÀtös oli osittain kiinni pienestÀ budjetista, niin kuittasin sen ostamalla 15e haalarin ebaysta. Oli muuten kuuma olla se pÀÀllÀ koko ilta. MeikissÀ pÀÀsin revittelemÀÀn ja lopullinen saldo oli viisri eri glitteriÀ naamassa. Olen jo kesÀn festariglitter trendistÀ lÀhtien halunnut liimata poskipÀille glitteriÀ johonkin hauskaan tilaisuuteen, niin nyt vihdoin oli sen aika. KyllÀ kimalteli. Naamaiho tosin vihasi mua seuraavana aamuna, kun kuorin koko jutun irti. Hiuksiin kokeilin ekaa kertaa Lorealin Wash Out-vÀriÀ. En odottanut sen toimivan ihan nÀin hyvin. Tuubi maksoi n. 6e, se oli hankala levittÀÀ kuivaan tukkaan ja minunkin lyhyisiin sain juuri ja juuri yhden tuubin rittÀmÀÀn. Kaikesta tuskasta huolimatta tulos oli todella tasainen ja vÀri on haalistunut todella kauniisti viimeiset kaksi viikkoa. EnemmÀn silikonipitoiset, kuten Biozellin vÀrimaskit ovat helpompia levittÀÀ, mutta kestÀvÀt minulla vain pari pesua. Olen positiivisesti yllÀttynyt ja saatan ostaa toistekin!

Kaamoksen tuskia: paras valo löytyy tietenkin vain kylppÀristÀ :D
GlittereistÀ 2 Urban Decayn linereita, 2 Cybershopista ja yksi H&M liner

Yksisarvisen lisÀksi pitikin ensi viikoksi keksiÀ joku uusi halloween-look. Olisin kierrÀttÀnyt, mutta en halunnut enÀÀ laittaa kuumaa haalaria pÀÀlleni. LisÀksi kyseessÀ oli tuparit tuntemattomassa seurassa, joten en halunnut ottaa riskiÀ, ettÀ olen ainoa kreisipukeutuja. Valitsin klassisen, helpon ja varman vampyyrin. Löysin mustelmapaletin kouluajoilta ja kÀmppikseltÀ lainasin tekoverta. Nestelateksiakaan en jostain syystÀ ole ostanut, joten kÀytin Duo-liimaa. Samaa tavaraa periaatteessam niin toimi hyvin puremiin! Ajattelin ensin tehdÀ ison viillon kaulaan ja olla "se ensimmÀinen tyttö, joka kuolee kauhuleffassa", mutta aika ja motivaatio eivÀt riittÀneet sen askarteluun. Olin siis True Blood -henkinen vauvavampyyri, joka on juuri "syntynyt" ja ottaa vampyyrielÀmÀn ensi-askelia.

Huomatkaa mustelmat pureman ympÀrillÀ, olen tyytyvÀinen niihin! :D
Huulissa Jeffree Starin "Unicorn blood", ainoa oikea valinta tĂ€hĂ€n meikkiin~ 
Ensi vuonna panostan taas paremmin kauhuun. TĂ€nĂ€ vuonna en jotenkin lĂ€mmennyt gorelle, mutta harkitsen vakaasti luurankoa ensi vuodelle. Olisin ollut itseasiassa luuranko nytkin, mutten tajunnut katsoa asua ajoissa kasaan. En varautunut kuin yhdellĂ€ asulla, niin toinen piti keksiĂ€ kaapin antimista pÀÀlle. Voisin myös harkita zombin vetĂ€mistĂ€ uudelleen.  Viime vuonna koulussa oli zombipĂ€ivĂ€ ja muistan sen olleen ihan todella hauskaa! Toisaalta pidĂ€n myös ajankohtaisista asioista, meemeistĂ€ ja trendeistĂ€. YhtenĂ€ vuonna olen ollut PSY đŸ˜‚ Katsotaan mitĂ€ vuoden aikana keksin!

I woke up like this

Nyt on kuitenkin halloweenit juhlittu. Olen ihan kamalan innokas jouluihminen. Kertookin ehkĂ€ jo jotain, ettĂ€ olen juonut glögiĂ€ jo lokakuusta asti, tsekkaillut joulureseptejĂ€, hankkinut kaikkea piparin ja joulumausteista herkkua, ostanut joulukalenterit, kuunnellut Michael BublĂ©ta ja laittanut joulukuusenkin pöydĂ€lle. En malta millÀÀn odottaa! Viime joulu meni flunssan kourissa, niin tekee mieli tĂ€llĂ€ kertaa viettÀÀ sekin uusiksi samalla. Himoitsen lanttulootaa, rosollia ja tĂ€htitorttuja, mutten vielĂ€ ole kerinnyt kokkailemaan juuri mitÀÀn. Toivon vain, ettei koulun jouluprojektit ala kyllĂ€styttÀÀ tai vie tĂ€tĂ€ intoa pois. 

Ostin muuten Lookfantasticin joulukalenterin, joten tulen varmastikin pĂ€risemÀÀn siitĂ€ joulukuussa. HyvÀÀ alkutalvea kaikille ja hoitakaa kaamosmasennusta syömĂ€llĂ€ paljon sitrushedelmiĂ€! 🍊🍊🍊

Ei kommentteja:

LÀhetÀ kommentti